Supportavtal

För att få ta del av viktiga uppdateringar till Din produkt, måste du ha ett befintligt support avtal.

  • Supportavtalet ger dig rätt att ladda ner den nyaste versionen utan kostnad. På detta sätt är Du som kund garanterad att alltid ha den senaste tekniken och funktionerna till din produkt.
  • Ditt supportavtal ger dig också rätt till support via telefon eller e-post, helgfria vardagar mellan 8.00-17.00.

Generellt har det varit programvaror såsom Observer, IxChariot och SNMPc som har krävt supportavtal, men på senare tid gäller det även den hårdvara vi säljer t.ex. Tappar.

De flesta av de produkter NordicLAN har i sin produktportfölj säljs tillsammans med ett supportavtal som oftast löper på 1 år i taget. Självfallet kan man förnya sina supportavtal längre tid än 1 år åt gången.

NordicLAN håller Er som kund underrättad om när det är dags att förnya era supportavtal.

Support

Är du i behov av support?

Telefon

Växel: 08-444 36 70
För Support & Teknik: Tryck 2

Epost

Allmänna frågor: info@nordiclan.se
Support/Teknik-frågor: support@nordiclan.se

Vill du ha mer information om våra supportavtal?